29 czerwca 2015

"Poniedziałki z przyjaciółki" - Karotka

Witajcie w kolejnym "poniedziałku z przyjaciółmi". Dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam sylwetkę osoby, która wywarła ogromny wpływ na moje scrapowanie. I w sumie na moje być albo nie być w tym świecie.


Kaśka "Kartoka" Madej




O Kaśce napewno słyszały osoby, które kochają papiery Lemoncraft i tekturki Crafty Moly. Była ona bowiem Funką Miesiąca w tym pierwszym i od prawie roku jest w Design Team'ie drugiego sklepu. Niedawno dołaczyła też do kolejnego zespołku - DT sklepu Paper Passion.
Kasiulkę poznałam na długo zanim obie zatonęłyśmy w miłości do papieru. W czasach, gdy  marnowałyśmy bardzo dużo życia na gry online. Dopiero po wielu miesiącach okazało się, iż łaczy nas wspólna pasja - z jedną różnicą - Kaśka odkryła swój talent wcześniej i był on od razu na wysokiem poziomie. Ja jeszcze raczkowałam w tematach sklepów, przydasi, stylów, a ona już to wszystko znała i powoli wprowadzała mi do głowy nowe informacje.
To właśnie Kaśka nauczyła mnie robić exploding boxy ( robiąc specjalnie dla mnie tutorial ), pokazała mi co to scrapki, tekturki i przede wszystkim pokazała mi polskie sklepy z materiałami do scrapbookingu. To był dla mnie raj.
Od ponad roku nie ma dnia, żebyśmy ze sobą nie pisały. Kiedy coś nie pasuje w kartce, kiedy utknę w projekcie i nie wiem jak go skończyć, zawsze mogę liczyć na jej pomoc - nawet w środku nocy. Również w sprawach osobistych mogę liczyć na poradę lub poprostu "wysłuchanie" moich narzekań i marudzeń :)
Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Was na blog Kasi oraz jej funpage, gdzie znajdziecie mnóstwo ślicznych prac i inspiracji ( linki na końcu wpisu ).






1 komentarz :

  1. ...i wzajemnie :) zawsze mogę liczyć na Twoją pomoc i rady :) dziękuję za miłe słowa! buziole! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka