15 grudnia 2015

Małe DIY - zmiany w salonie

Metamorfozę przeszła ściana w salonie, która była zupełnie pusta. Duża, blada i smutna patrzyła na nas każdego dnia i błagała by jakoś ją ozdobić. Z pomocą przyszło mi 13 funtów ( hehehe ), które zainwestowałam w zwykłe ramki ( Wilko ceny od 0,65 do 1,5 funta ) oraz gwiazdki w rustykalnym stylu ( zakup w B&M cena 1,5 f. ). Młotek w dłoń, kilka dziur, zdjęcia wydrukowane w czarno białych kolorach i oto - pusta ściana nie jest już pusta ;) 
Dostałam tez paczuszkę od Bożeny, która wygrałam w losowaniu candy na jej blogu. W paczuszce było mnóstwo cudnych przydasi ( zdjęcia jutro ), a miedzy nimi piękne szydełkowe serduszka. Jak je zobaczyłam to od razu wiedziałam co z nimi zrobię. Po 20 minutach miałam już gotową ozdobę na ścianę :) Jak Wam się podoba ? ;) 

pierwsza wersja serduszek:

wydawały mi się jednak puste, więc dokleiłam aniołki z WOC:

ściana w nowej odsłonie:

muszę popracować nad choinką, bo miała być biało złota a jest złoto zielona :d
I chyba dokupię więcej ramek by pociągnąć kolaż fotografii aż do górnego prawego rogu.

pozdrawiam,



1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka